30. stretnutie Klubu fundraiserov privíta Zuzanu Suchovú a Luciu Štasselovú.
Zuzana pracovala dlhé roky v oblasti marketingu v rôznych medzinárodných spoločnostiach a v direct marketingovej agentúre. Online fundraisingu sa venovala v Divých makoch, dakujeme.sk a v súčasnosti pracuje ako fundraiserka a PR manažérka pre SAVIO, kde organizuje online kampane, napríklad Tehličku a Spojme sa pre Južný Sudán. Lucia spoluzakladala Nadáciu pre deti Slovenska a iniciovala Hodinu deťom – najznámejšiu fundraisingovú kampaň pre deti na Slovensku. Pracovala aj pre RTVS, Saleziánov či Nadáciu Pomoc jeden druhému, angažuje sa aj v Slovenskom centre fundraisingu a miestnej samospráve v Bratislave.
Na stretnutí sa budeme rozprávať o aktuálnych trendoch v kampaňovaní a postrehoch z Campaigning Summitu vo Viedni:
- Ako spraviť z fanúšika/zákazníka/podporovateľa.
- Čo to znamená budovanie značky – napríklad takej Borussia Dortmund.
- Prečo je dôležité testovanie.
- Na čo nezabudnúť pri mobilizácii davu.
- Nové platformy a trendy 2016.
- Niečo o rozprávaní príbehov – storytellingu.
- Ale najmä: „prečo na internete pozeráme mačky hrajúce na klavír“ 😀
Stretnutie Klubu fundraiserov sa uskutoční tentoraz výnimočne už v stredu 6. apríla 2016 od 15:30 v Impact Hube Bratislava, Hviezdoslavovo nám. 20.
Staňte sa členom Klubu fundraiserov alebo obnovte svoje členstvo, získajte výhody z členstva a nechajte sa inšpirovať od skúsených expertov z praxe!