Ponúkame vám videozáznam z prednášky Richarda Pordesa (USA) na 3. slovensko-českej konferencii o fundraisingu v roku 2012.
Komunikácia s ľuďmi s cieľom presvedčiť ich, aby darovali, je veľmi odlišná od komunikácie s ľuďmi s cieľom informovať alebo vzdelávať. Prednáška vysvetlí tieto rozdiely a poukáže na to, prečo sa musíme naučiť znovu komunikovať, ak chceme byť úspešní v získavaní finančných prostriedkov. Workshop sa bude týkať nasledujúcich tém:
- Éra skepsy. Prečo nikto viac neverí?
- Fundraisingová komunikácia vs. informačná komunikácia
- Emócie vs. dôvod
- Ako vysvetliť svoju dobročinnú vec do 15 sekúnd
- Priame vs. nepriame komunikácie
- Ktorí ľudia najviac reagujú na fundraisingovú komunikáciu?
- Ako prinútime ľudí, aby nás “počúvali”?
- Štyri základné kamene úspešného fundraisingu: Pozornosť, Zapojenie, Túžba, Akcia.
- Použitie princípov fundraisingovej komunikácie na fundraisingové kanály.
Vedomosti o týchto témach napomôžu zistiť, či vaša nezisková organizácia môže úspešne získavať finančné prostriedky od individuálnych darcov. Workshop je určený hlavne pre začiatočníkov a preskúma základné koncepty fundraisingovej komunikácie.
Po uhradení poplatku vám video záznam spolu s prezentáciou pošleme cez internet, prípadne na CD (príplatok + 5 EUR za balné a poštovné).