32. stretnutie Klubu fundraiserov privíta Tinu Ličkovú z 2FRESH.
Tina je CEO a zakladateľkou slovenskej pobočky 2FRESH, zameranej na human centered design – teda design pre ľudí, ktorý budú skutočne (vedieť) používať. V digitálnej branži sa pohybuje niekoľko rokov – začínala ako account managerka v Triade, neskôr viedla marketing v najväčšom slovenskom webhostingu – Websupporte. Jej profesnou láskou sa stalo UX – user experience, ktorému sa aj teraz venuje ako výskumníčka a facilitárka design-thinkingových workshopov.
Tinina práca je založená na tom, že zisťuje reálne potreby ľudí, oddeľuje ich od ich nereálnych predstáv o tom, čo by používali či kupovali, a tak spolu so svojimi kolegami kreuje najmä digitálne produkty. Zákaznícky výskum je základ dobrej marketingovej stratégie, dobrého a výkonného webu i toho ako predať ideu ľudom, aby ju „kúpili“ či jej venovali svoju pozornosť. Tina bude rozprávať najmä o tom, prečo výskum robiť, ako ho robiť čo najrýchlejšie a najlacnejšie a ako z neho budovať brandy, weby či kampane. Účastníci taktiež obdržia dotazník, podľa ktorého Tina prispôsobí svoju tému ich potrebám a želaniam, tak aby mal jej vstup prínos pre ich prax.
Stretnutie Klubu fundraiserov sa uskutoční vo štvrtok 22. septembra 2016 od 15:30 v Impact Hube Bratislava, Hviezdoslavovo nám. 20.
Staňte sa členom Klubu fundraiserov alebo obnovte svoje členstvo, získajte výhody z členstva a nechajte sa inšpirovať od skúsených expertov z praxe!