Vzdelávací kurz pre začínajúcich používateľov

Slovenské centrum fundraisingu v spolupráci s CRM pro neziskovky otvára praktický vzdelávací kurz o najpoužívanejšom CRM systéme na svete, ktorý môžu využiť neziskové organizácie pre svoj lepší fundraising.

6. - 7. december 2018
v čase 9.00-17.00 hod., resp. 9.00-16.00 hod.
Hviezdoslavovo nám. 20, Bratislava

Impact Hub

Web

Charakteristika

Vzdelávací kurz sa zameriava na získanie zručností pre prácu so Salesforce CRM.

Praktický kurz so skúseným lektorom priblíži základy i pokročilé funkcionality najpoužívanejšieho systému na správu vzťahov s darcami a partnermi. Pre čo najlepšiu účasť a získanie praktických zručností odporúčame každému účastníkovi účasť so svojím notebookom alebo tabletom. Na kurze je možná účasť aj iba počas jedného vybraného dňa.

Cieľová skupina

Kurz je určený všetkým, ktorí:

  • potrebujú spravovať údaje o svojich darcoch, partneroch a podporovateľoch;
  • chcú zlepšiť svoje užívateľské zručnosti pri práci s týmto systémom;
  • chcú zlepšiť svoju prácu s darcami.

Témy kurzu

  • Začíname so Salesforce CRM - 1. deň
    Základné zručnosti a orientácia v systéme.

    • Základné zručnosti a orientácia v systéme,
    • Čo je Salesforce a čo mi môže ponúknuť,
    • Ako požiadam o licenciu,
    • Kde sú naše dáta alebo GDPR,
    • Je cloud bezpečný?
    • Užívateľská prívetivosť, aktualizácie systému,
    • Základná správa dát (kontakty),
    • Zadávanie úloh a aktivít,
    • Segment darcov a darov, možnosti nastavenia,
    • Sledovanie darcovskej histórie.
  • Správa kampaní v Salesforce CRM - 1. deň
    Ako prakticky spravovať kampane. 

    • Štruktúra objektu kampane,
    • Väzba objektov na kampane,
    • K čomu môžem tento objekt používať,
    • Vyhodnocovanie kampaní,
    • Správa členov kampaní,
    • Prípadné napojenie na webové formuláre,
    • Dá sa objekt customizovať v budúcnosti podľa našich potrieb?
  • Reporty a Zobrazenie - 2. deň
    Ako zostavíme report a dostaneme zo systému dáta, ktoré potrebujeme.

    • Objekt Reporty, na čo slúžia,
    • Rozdiel medzi Zobrazením a objektom Reporty,
    • Možnosti funkčnosti Zobrazenia oproti Reportom,
    • Typy reportov a správa typu reportov,
    • Ukážka reportov.
  • Hromadná korešpondencia v Salesforce CRM - 2. deň
    Ako hromadne odosielaľ emaily

    • Zasielanie emailov na kontakty,
    • Možnosti hromadnej korešpondencie,
    • Význam a ciele hromadnej korešpondencie ,
    • Vytváranie šablón a adresátov,
    • Jednotlivé kroky pre odoslanie emailov,
    • Prepojenie s Gmail, MailChimp, prípadne ďalšími nástrojmi.

Čo si účastníci kurzu odnesú

  • Nové informácie a zručnosti k tomu, ako lepšie spravovať svoje dáta a lepšie oslovovať svojich darcov,
  • Prípadne prezentácie zo CEE Fundraising Conference (za doplatok).

Lektor

Martin Humpolec

Martin má viac ako 20 rokov skúseností so zavádzaním informačných systémov na mieru vo veľkých i malých spoločnostiach, primárne v oblasti CRM a DMS, vrátane nadväzujúcich zmien procesov pre ich optimálne využitie. V posledných piatich rokoch využíva nadobudnuté skúsenosti pri zavádzaní systému Salesforce.com v neziskových organizáciách. Jeho znalosť IT, princípov CRM a marketingu sa ukazuje ako skvelá kombinácia pre zlepšenie a optimalizáciu komunikácie neziskových organizácií s ich darcami.